Marilyn monroe


Efter att vi hade flyttat så hade vi en tvbokhylla över som jag ville bli av med. Så jag gav den till mammas ex ronny. Tog inge betalt för den de kändes inte riktigt rätt jag var bara glad för att bli av med den.
Idag kom ronny och han hade köpt en present till mig för att han hade fått hyllan. Vilket han verkligen inte behövde men de är som vanligt när man säger att man inte ska ha nått. Det verkar gå in i ena örat och ut igenom det andra;)

Denna otroligt fina tavla med marilyn monroe fick jag.
Så himla fin!
 Kommer passa perfekt i vår vardagsrum där det är marilyn tema!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

jättefin

2009-07-07 @ 07:55:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0