Fullspäckad dag igår!



Det började med en fika på cafe pause med johanna och albin.. När jag precis hade kommit ner till stan så ringde sara och även hon kom. Så vi satt och fikade ett tag och tjatade på om allt möjligt. Det var jättetrevligt. Avverkade några affärer på stan sara hon har nog en inbygd raddar till reor haha;) sara knatade hem medan jag och johanna tog sällskap till sanna. Går så mycket fortare attt gå när man är 2 st.

Var hos sandrah hela eftermiddagen. Hon ringde på ett jättefint radhus som dom ska kika på i morgon verkade vara jättemysigt. Så vi tog oss en promenad för att kika in de. sen vändan på stan. Var jätteskönt att röra på sig. När vi kom hem var jag genomsvettig och helt slut puh. Var jättetrevligt.

Tony hämtade upp mig och neo. När vi kom hem så hade tonys mormor och morfar kommit på besök. Neo fick en söt smurfgosedjur och en fin långärmad tröja. Fikade lite innan dom åkte och tony drog till mcd för att inhandla dagens middag. Gott som bare den men dock tyckte inte min mage likadans. Har ätit fruktansvärt dåligt den senaste tiden men jag får aldrig nån matlust när jag inte mår helt hundra vilket verkligen inte är min fördel alls då kilona rinner av mig suck.
Det var dagen i de stora hela. Det blev många "jättetrevligt" idag men det var en sån dag:D

Idag åker vi till tonys farmor och farfars sommarstuga (onsdag).
Ligger en natt och hoppas på bra väder. Sen på fredag kanske de blir så att tony och jag åker till stockhom, ligga på hotell för att rå om varandra lite. hoppas det blir av. sen kanske de blir bio inom en snar framtid med sandrah igen för att se sommar med göran lr vad den hette. Massa skoj att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Vad kul ni verkar ha hos er :D

2009-07-29 @ 09:26:26
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Sandrah

var trevligt :)

2009-07-29 @ 13:16:39
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så härligt med sommarstuga :-)

2009-07-29 @ 13:23:29
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: sara

åå vad skönt att gå. det är något jag saknar.. så avis :p

ja tid för varandra är viktigt.

2009-07-29 @ 22:14:51
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0