Spelkväll

 
Tråkväder igår med neo sov till typ 9 skönt. sen satt han i hoppgungan en stund medan jag plockade lite.
Gjorde inget sp under förmiddagen och eftermiddagen. tony kom hem 4 jag gjorde mat sen kom tonys mamma och pappa dom skulle sitta barnvakt några timmar för tony och jag skulle till sandrah och david på spelkväll!. fick skjuts av tonys pappa hämtade upp sofi på vägen. Drog igång med spelandet när vi kom. var riktigt roligt. Men roligast var när tony rimmade lotta med snoppa jag höll på att dö av skratt hahah jösses fick ont i magen. var jätte trevligt spelade 2 omgångar. lyckades hålla mig vaken efter tio de är fasen bra gjort eftersom sovklockan brukar ställa in  sig på 10 hehe. tack för en trevlig kväll. tony och sofi fortsatte iväg på en fest medan jag stannade hemma för neo älsklingen. Han hade tydligen somnat redan kl 9 vilket han inte brukar göra men han var väldigt trött igår hela dagen. Kom i säng halv tolv slocknade på stört. vaknade 9 i morse och neo han sover än (10:20 nu)

Idag vet jag inte vad vi ska göra tony åkte nyss till jobbet slutar 16 får se vad vi hittar på och när herrn behagar att vakna de märks en riktigt sjusovare idag!



Kommentarer
Postat av: sara<3 Michelles mamma

ja detä r jätte skönt..ade ni lu igår kväll då? såg så ut på biklderna hehe :D:D

2008-08-09 @ 10:37:33
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

GUD så söt han är, lilla söten

2008-08-09 @ 12:34:03
URL: http://malin90.blogg.se/
Postat av: Erica

AAW lilla söten :D Så nöjd han ser ut!

2008-08-09 @ 13:24:25
URL: http://ericaekera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0