Kräftskiva

var ett tag sen nu igen.

I Torsdags tog vi de bara lugn tony var hemma ledig men han är sjuk så han gjord inget sp under dagen

I fredags var sandrah och devin här i princip hela dagen var jätte trevligt. senare på kvällen kom neos morfar och morbror förbi. var trevligt att se andreas eftersom han varit i cyper och blivit redigt brun men brännt sig massa klanten. sandrah och devin knatade hem runt halv tio jag gjorde mig iordning för sängen var ruskigt trött somnade på tre röda.


Devin och Neo

Igår var vi på kräftskiva hos tony morbror ove och hans fru annalena. de var jätte trevligt käkade massa kräftor sååå gott. Neo har i centrum som han alltid brukar vara nått annat vore konstigt. massa famnar att mysa i. han var så lugn och glad fram till 22 då han blev trött så då knallade vi hemåt. var jätte trevligt.


Massa kräftor åts


idag åkte jag och min pappa och handlade eftersom tony är sjuk. tror han åkt på nån ögon inflamation varade ur ena ögat igår men dock lite bättre idag och ingen feber så hoppas att de ger med sig snart. blir nog att se klart på pirates of de carabien ikväll mysa lite med godig skulle jag tro. får se om tony ska jobba i morgon eller ej men tror harn stannar hemma eftersom han inte är frisk än. neos tand börjar komma upp mer och mer nu och även de brevid tror jag är på väg upp nu:)

Kommentarer
Postat av: sara<3 Michelles mamma

hehe ja ordnar sig ju alltid te de bästa :P

2008-08-25 @ 14:40:30
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandrah

jasså fler tänder på g?

2008-08-26 @ 11:47:06
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0