Avslut...


Känns lite sorgligt att lämna denna blogg pga av alla inlägg under årens gång. Minnen, upplevelser, känslor av båda delarna. För det var här som jag började och andra sidan känns det kul att börja på ny kula. Med nytt namn som känner gör sig mer till rätta att kanske blir mer tagen på allvar med saker och ting kunna förmdela bättre.

Vem vet jag kanske återvänder hit någon dag, till där jag börjde, men just nu blir det sista inlägget här på ett tag. Bloggen kommer absolut finnas kvar av miljontals anledningar.
Hoppas alla ni som följer mig nu kommer forsätta med detta och era underbara kommentarer.

Klicka här för att komma till min nya blogg.

Miracles take place every day

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror den nya blir jättebra och du har ju som sagt alltid kvar denna :)

Allt bra med er ?

2010-02-15 @ 19:22:39
URL: http://fluffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0