Läkarsamtal

Glömde skriva om läkarsamtalet på telefonen.
Var inte sp givande samtal men är de någonsin de?

I princip så var det enda som sades var att vi inte behöver springa på bvc en gång i månaden längre utan nu räcker det med var tredje. Ska jag vara ärlig så tycker jag bvc springet inte gör mig nått bara roligt att se att han växer.

Men jag förstår även läkarens resonemang för neos tillväxtkruva är stabil och vi ser att allt ser bra ut så det behövs inte lika mycket koll. Det enda som jag fortfarande är lite orolig över att  neos huvudomfång fortfarande inte ökar nämnvärt mycket. Ska bla ta upp det på nästa besök!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej verkar inte vart ett givande samtal direkt :(

2009-09-13 @ 12:15:41
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0