En hel drös barn!


Idag har det varit en dag som det hänt mycket på. Vilket har kännts oerhört skönt eftersom vi mestadels varit inne eftersom ingen av oss varit helt kry.

Blev först en fika med ronny underbart att komma ut.
Därefter hem och då kom först sandrah,devin och Vilde. Strax därefter kom Jessica och Liam.
Så det var en hel del ungar här hemma som lekte och hade skoj.
Sandrah och compani åkte efter en stund för att de skulle till barnens farmor. Var längesen man träffade dom så det var skönt att få vara lite social imellanåt. Fick ett jättefin tack kort från vildes dop.
Jessica och liam stannade kvar ett tag till var väldigt längesen vi sågs sist så hon var tvungen att uppdatera mig lite om vad som hänt/händer i hennes liv.

Tony står i köket och lagar mat. Blir till att testa ett nytt recept. Har bestämt oss för att varje torsdag så ska vi testa någon ny maträtt känns bra för vi har blviit helt värdelösa med mat här hemma och mycket skit blir det tyvärr men nu ska vi försöka införa lite ändring hoppas att det håller i sig med;)

Neo sitter i badet och plaskar och har sig. Blir lite idol ikväll i vanligt ordning.

Nätterna är fortfarande stökiga med massa hosta tyvärr. Ska ta upp det på vårat läkarbesök nu på måndag när vi ändå ska dit. I natt så vaknade han tolv och började krångla så det var bara att masa sig upp. Han somnade väl vid 01 och jag likaså. Sen var det faktiskt inte så mycket mer och trodde att nu kanske jag kan få sova några timmar men då vaknade jag upp 04 och trodde jag skulle spy men det gick över fort.
Tror gudarna är emot att jag ska få nån sömn. Ja jag vet låter lite barnsligt haha men men jag får vara de nu;)

Tänkt mycket på linda och måns som är i göteborg för op. Hoppas allt går bra. Tänker på er mycket om dagarna och skickar en stor kram!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Spy? Du är inte gravid? ;)

2009-09-17 @ 20:06:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0