Fredag


Testa min foundation som jag köpte på mary kay partyt jag var på för nån månad sen för första gången!
Jag fastnade direkt. Sååå otroligt bra så nu är jag fast ;)

Igår begav vi oss till öppna förskolan! Träffade sandrah och hennes sötnosar. Devin lika busig som vanligt och vilde har blivit såå stor sen sist jag såg honom!
Johanna och albin var där likaså albins kusin och farmor. Neo hasade sig fram på upptäcksfärd. Satt och pratade om allt möjligt. Tog oss en fika på pause där vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt! Var jätte trevligt! Tog oss en promenad över stan innan vi gick hem.


Neo


Ida och neo


Albin

Kom hem städade dammsög moppade golven osv. Sen kom tonys mamma och pappa med present till neo! han fick jättefina kläder!
Finns bilder på det här!

Senare på kvällen knatade jag till jessika och hade en filmkväll med lite chips ostbågar! Skoj var de.
Kom hem runt 23 gick och lade mig var trött. Somnade dock inte förns halv ett kanske för neo vaknade och gnällde  vet inte riktigt vad som var fel men han somnade om efter en stund.

Idag hade jag och johanna planerat att träffas gå till lekparken bla!
Men fick ett sms av henne i morse och då hade även hon åkt på förkyldning och feber samma som albin hade för några dar sen så det blev tyvärr inställt!

Har grejsat lite här hemma. satt på en tvätt maskin och lika så diskamaskinen!
Usch neo tippade framåt när han satt och slog i läppen så de började blöda stackarn. han blev såå ledesen:(
Försökte ta en isbit och kyla läppen men de fick inge vidare.
Så nu har han en fläskläpp stackarn!

Neo börjar bli trött så de blir nog att vi tar en sväng över staden se om man hittar nått tveksamt.Hoppas han kan ta en lur i vagnen.Hälsa på neos morfar  och invänta att tony slutar jobbet!
Kvällen här hemma kommer bli lugn!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

kul med filmkväll

2009-05-16 @ 21:31:23
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0