BVC och öppna förskolan



Igår var vi på bvc.
Vikt för 4 veckor sen var ca 14500 gr om jag inte minns fel och nu var den 14860.
Längden tog vi inte och huvudomfånget hade ökat från 45,7 till 46
.
Han växer bra och vikten håller sig mer stabil nu kan säkert bero på att han kan röra sig mer själv.

Var skönt att komma ut lite och bara sitta hemma och glo även fast jag har god lust till de just nu.
Men de får inte drabba neo att jag  mår dåligt ,det var nyttigt för oss båda!

Blev att vi gick in på öppna förskolan. Träffade jessica och liam men bara en kort stund för liam hade feber och var tvungen att gå hem. Men vi var där ett bra tag. Neo satt och lekte med barnen. sp en tjej som var intressant som han klappade så fint. Jag vet att jag tjatar om de massa men de är såååå fantastiskt undebart att neo är intresserad av andra barn att han självmant tar sig fram till andra och leker fantastiskt.
Alla dessa underbara framsteg gör en alldeles otroligt rörd i hjärta och själ

Kommentarer
Postat av: Renate

Klart man är glad för sina barns framsteg! Den som anser att man tjatar om en sån sak borde inte läsa =)

2009-05-06 @ 18:54:34
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: sara

vad skönt att han är så nyfiken av sig!

2009-05-06 @ 20:18:11
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju underbart att se sitt barn. Jag kan börja gråta av att bara tänka på Ella=)

2009-05-06 @ 21:52:46
Postat av: Zandra

Tycker att det är helt underbart att höra om Neos framsteg =)

2009-05-07 @ 10:13:24
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0