Tisdag Onsdag



Igår gick vi till sara och michelle och hälsade på, saras nya katt den kattens gamla ägare var där och hälsade på med sin 6 veckors bebis såå sööt. ruskigt farligt att se sådana små för man blir så troligt sugen på ett syskon till neo.
Vi var hos sara en stund: Neo och och michelle lekte en stund. Neo lekte jättefint trotts att de var ett annat barn brevid de har han aldrig gjort förut jätte härligt att se. Blev lite rädd för michelles stämma i början men sen gick de bra. 

Efter de gick vi alla till öppna förskolan var där en stund innan var och en gick hem till sitt för att laga mat. Vi fick besök av tonys farmor och farfar som hade köpt kläder till neo 2 par brallor och en tröja med dragkedja de går alltid åt. Satt och fikade lite innan jag knatade iväg till frisören för att träffa sara och vara moraliskt stöd hehe. De blev verkligen skitsnyggt. passade gör bra i de så nu är jag med oerhört sugen på att klippa mig för de var ett bra tag sen sist.
Gick hem kikade lite på 2 and a half men som vanligt innan vi lade oss. Är helt slut på kvällarna nu hinner knappt lägger ner huvudet på kudden innan jag slocknar.

Idag vaknade neo tidigare än nånsin 07:30 men vi låg å myste för jag kände mig helt slut när jag vaknade så otroligt trött även fast jag sovit bra i natt. jaja nog om de gick till öppna förskolan idag för att träffa sandrah och devin och tom tony kom efter en stund inte ofta han hänger med dit. Satt där och pratade lite och fick känna sandrahs bebis röra sig och självklart vad annars så blev man själv sugen.  Gick därefter till paus och fikade och pratade. Sen kom en kompis till sandrah förbi som nyss fått barn som var 6 veckor. De är fasen nyfödda överallt känns de som gör inte saken bättre precis;)  vi pratade med henne en bra stund innan sandrah var tvungen att gå för hennes parkeringstid gått ut. Men de var jätte trevligt!

På väg hem träffade jag min far pratade med han sen ringde tony som hade hämtat ut neos mat på apoteket. Vi möttes upp och åkte och handlade. köpte massa mat  till neo för nu jädrar ska matträningen dras igång igen. Eftersom han varit sjuk och inte varit intresserad så har han tappat allt igen men de är bara att ta nya tag!
Åkte hem gjorde en kasslergratäng mumma. Kollade på unga mödrar som alltid lekt med neo och nu sitter jag här
Så har våra dar sett ut.

Imorgon är tony ledig sen jobbar han 1 vecka i sträck så vi får se vad vi hittar på...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fan nu när du skrev att ni åkt eo handla kom jag på att vi glömde åka till Netto idag o köpa bebisblöjor!

2009-03-04 @ 22:22:09
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0