Öppna förskolan och fika


I fredags så blev det en tripp till kyrkans öppna förskola med sara och michelle.
Var jätte trevligt och de märks att neo vänjer sig mer vid andra barn nu när vi gått dit några gånger. Träffade även en annan mamma som vi träffat förut så vi pratade lite med henne. Medan barna lekte.
Michelle blev lite extra förtjust i neos handuk hehe.

Efter de blev de en lååång fika på pause satt bara och pratade massa och tog de lugn neo och michelle sov i omgångar.
när de var färdig fikat så gick vi hem jag dammsög och moppade alla golv som vanligt på fredagar så de håller sig rent och fint. Lagade mat blev blodpudding inte min favorit mat precis med de gick ner. tony kom hem myste spelade lite backpacker var verkligen evigheter sen så skoj. fastnade vid en blogg en arbetskamrat till mig så jag kom i säng sent som de alltid har en tendes till att göra. Lade mig väl halv tolv tvärtslockande. Neo vaknade en gång i natt och var jätteledsen men de gick över fort och han somnade om annars har natten varit som vanligt...

Kommentarer
Postat av: malin

Låter som en trevlig dag :D

2009-03-07 @ 18:51:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Usch för blodpudding!! Shit backpacker var ju år o dar sen man spelade.

2009-03-07 @ 23:30:19
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0