Helgen

I lördags åkte tony och en kompis till säffsen för att åka skidor. Så Jag neo och min mamma tog en sväng över staden och de blev lite inhandlat till herrn. Sen besökte vi syrran och hennes kille för i lördags flyttade dom hit till stan från åmål. Dom bor precis rakt över vägen från oss jättenära och bra. Det var en fin lägenhet dom skaffat. Hoppas att dom kommer att trivas. På kvällen kom tony hem var några vänner till han här som hade lite fest.
Sandra och jim kom för att se på melodifestivalen eftersom inte deras tv var inkopplade de var trevligt. Men fy vilken skit låt som vann usch...
Blev tidig säng för jag var såå trött.

Igår fyllde min kära far år. Så tony jag och neo tog oss en promenad för de var inte så lämpligt för tony att köra eftersom han var ute kvällen innan. Men de var jättehärligt väder så de var bara skönt
Vi blev bjudna på tacos och efter de var de tårta jätte smarrigt.
Neo la av en kaskad kräkning igår det var jättelänge sen han kräktes över huvdtaget men det gick bra.
var hos far min hela eftermiddagen.
På vägen hem knatade vi in på maxi och köpte lite nödvändigheter och lite chips vi skulle ha till beck filmen.
Kom hem nattade neo som inte var så sugen på att sova men tillslut stängdes dom vackra blåa ögonen och han sov hela natten i vanlig ordning.

Idag började tony kl 15-22 . Han fick frukost på sängen i morse jag kan att om jag vill haha. Tony byggde ihop högtryckstvätten vi köpte är nog bra att ha en sån när man bor i hus. Skulle sätta upp lampor i sovrummet men hade inga plugg.
Vid lunch så testade vi att ge neo gröt de var jättelängesen han fick med men han åt upp en hel 8 månders portion jättelätt coh därefter lite katrinplommun pure.
 Han är såå fantastiskt duktig så man blir sååå lycklig och alldeles tårögd underbart♥
Nu på eftermiddagen så har neo och jag bakat lite muffins och kort därefter som neos farmor med böcker till neo som han fått av sin gammelmormor. Farmor satt och läste för honom här de var spännande sp att slå på böckerna.

Ikväll ska jag nog se på unga mödrar som vanligt sen vet jag inte om de är nått mer sevärt de märks!
Hoppas ni alla haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som ni haft en kul och händelserik helg:)



Kram

2009-03-17 @ 07:48:47
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

På måndagar är det alltid sevärt på tv - familjen annorlunda ju =)

2009-03-17 @ 09:38:52
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0