onsdag och torsdag



Igår hade vi städ dag här hemma fast ute. Vi hann med massa kändes otroligt skönt.
Högtryckstvättade altanen och därefter torkades alla vägar och fönster osv. Blev toppen bra. Sen möblerade jag om lite på altanen. Neos pool blåstes upp. Tonys morfar kom och tillsamans klippte dom häcken detta tog 5 timmar inräknat uppsamlingen av alla löv. Resultatet blev oerhört bra. Tur att man bara behöver göra detta 1 gång om året.
Sen hann jag rensa lite vid entren. Gräset är klippt blommorna är uppbindna. Med andra ord en dag som var nyttig.
Satt barnvakt en lite kortis åt Devin och Vilde medan sandrah var till posten och hämtade pengarna för sin tradera akution, Alltid skoj att vara med dessa sötnosar.
På kvällen tryckte vi i oss en pizza så gott. Lite 2 ½ men innan vi lade oss.

Idag på förmiddagen så forsatte mitt rensande vid entren usch vilken skitgöra. Men nu är de nästan klart iaf. Vilken skilland de blir. Far min kom på lunchen så vi fikade lite. Sen kom sandra,jim och pixel förbi för att hämta en låda.
Mötte upp tony på jobbet vid 4 för att handla det mesta inför neos klas fick nästan med oss allt + att du äntligen har vi köpt dynor till altanen. Dyr handlig. dynorna fick vi av tony mormor sen hade vi presentkort sån tur va.
Kom hem lagade mat. tony stog för det idag så de blev fetaost fyllda biffar gott.
Sen kom några vänner till tony och strax därefter cicci som skulle klippa neo.
Klippningen denna gång gick jättebra. Neo blev inte rädd för hårtrimmern. Resultatet blir jättebra. Skönt att få bort det mesta nu i värmen. Dröjer nog inte innan jag ska lägga mig!

Imorgon är en stoor dag. Hjärtat blir 2 år♥
Helt underbart att han funnits hos oss i 2 år och på ett sätt jobbigt när det är årsdagen. Massa massa minnen som dras upp igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0