Kalas för släkten


Idag har de varit kalas så de stått härliga till.
Fick upp relativt tidigt för att hinna med alla utan att stressa och tro mig tusan vi lyckades med stor marginal.
Det var otroligt lyckat fast inget kan slå neos 1 års dag!
Underbart väder. Eget hus med altan så vi har varit ute nästan hela tiden.
Neo fick massa presenter. Massa fina saker ooch kläder.
Även tårtan blev riktigt lyckad. Ska nog ha som tradition att göra en ny tårta varje år själv.


Tårtan med marängbotten chockladtryffel och hallongrädde och sen på toppen massa jordgubbar.


Neo♥


Massa människor kom för att fira

Finns mer bilder från dagen >här<

Imorgon blir de barnkalas.
Blir lite grillning och badning för dom små i poolen
Det blir fam håkansson,fam rydh. johanna albin, jessika och liam.sen vet jag inte om tim och tove kommer.
Fick sms idag av hillevi som har eskil. Vi låg på sjukkhuset samtidigt. Eskil är född i v 24+5. Vi har inte setts på evigheter så de ska bli så roligt att dom kommer. Sen var de även en annan familj som låg samtidigt som oss på sjukhus som fick tvillingar men dom kunde tyvärr inte komma för madde är i norge på filminspelning.
Det ska bli lika fint väder i morgon så de kommer säkert bli toppen skoj:D

Kommentarer
Postat av: sara

vilkenr fin dag ni verkat haft!



sv: ja, det förstår jag. Det jag tänker nu är att om något skulle hända så vet man vilken fin unge ni fått så här tidigt!

2009-06-27 @ 21:25:31
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Maria

Verkar som ert kalas också var lyckat, tårtan ser jättegod ut:)



Kram

2009-06-28 @ 11:19:05
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Hihi snart kommer vi på kalas :)

2009-06-28 @ 13:54:29
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi skrapar bort den gamla färgen på huset innan vi målar på ny.

Härligt med kalas och tårtan ser god ut =)

2009-06-29 @ 08:52:34
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej .

Är det din son på bilden som heter neo?

Jag ser att han skelar med ena ögat. Vad är det för sjukdom han har? Eller har han ens en sjukdom? Mitt vänstra öga skelade nämligen oxå när jag var liten. När jag var runt 10 år gjorde jag en operation som gjorde att ögat såg normalt ut igen :) Hoppas du inte tar något illa upp med det jag skrev bara x)

Vet inte om ditt svar skickas till min msn men svara gärna ditt iaf xd

2009-07-03 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0