Helgen och Måndag


Har inte gjort alls mycket nu i helgen! Tony har varit ledig.
I lördags blev de en promenad till coop handlade lite nödvändigheter och jag köpte the sims 3.
Såå himla roligt! Jag är en the sims nörd;) Tycker de är så roligt att bygga och inreda.
Sen var vi bara hemma resten av dagen jag spelade lite.

Igår var tony med på en golftävling. Passade på att städa ordentligt här hemma välbehövligt lika bra när de var skitväder. Tony kom hem och var dygnsur (ren skadeglädje ;) haha de hade tom haglat på golfbanan inget jag märkte av här.

Neo har blivit så trött nu förtiden. Igår sov han nästan 3 h. vet inte om de är nån tillväxtperiod eftersom han hade ökat så mycket sist. Vet inte om de är tänderna som spökar heller.
När neo hade sitt sovmaraton så passade jag på att spela lite. Man får ta tillvara på tiden man får.

Idag åkte vi och handlade tomt här hemma men inte längre.
Trött idag varit en bökig natt. Neo vaknade runt 01 och panik skrek och så fort han skriker så häftigt så kommer maten upp stackarn usch man känner sig så maktlös. De var bara att byta kudde pyjamas och handuk. Han somnade om ganska fort.

Nyss kommit hem från vattengymnastiken. Jag kunde dock inte vara med pga tjejgrejer;)
Neo nöjt som vanligt och hade jätte skoj. Blev några bilder  i vattnet som kommer lite senare.

Nu har dom börjat med parkerings arbetet precis utanför vårt hus. kl 08 i morse började dom men neo vaknade inte utav de och de hördes inte så väl heller skönt hoppas de inte blir vätte än så här för nu kan man leva i de iaf...


Kommentarer
Postat av: sara

Ebba hade en sådan period nyss då hon kunde sova 2-3½timma, dock inte längre.. Kanske det Neo har nu med? Skönt i alla fall =)

ååå skall med spela lite sims snart tror jag.. Skall bara få iväg Ebba och Tobbe.. smider planer

HAr ni köpt den vattenkamran? är den bra?

2009-06-08 @ 17:48:45
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: malin

Åh jag vill med ha the sims 3!!

2009-06-08 @ 18:23:49
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör så ont i mammahjärtat när de vaknar å e så ledsna =(...antagligen en rälig dröm eller något.

2009-06-08 @ 19:33:59
Postat av: Sandrah

Åhh jag måste få testa lite the sims någon gång :)

2009-06-08 @ 19:45:40
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodå allt är väl bra, flyttade förra helgen så det är endel att göra fortfarande. dom ska komma och hämta alla skåpsluckor och ineerdörrar på onsdag så dom ska in på lack sen är väl det mesta klart, tänkte lägga in lite bilder på bloggen när det är klart. hoppas alltär bra med er alla tre!!

kramar

2009-06-08 @ 21:11:38
Postat av: viveka

jodå allt är väl bra, flyttade förra helgen så det är endel att göra fortfarande. dom ska komma och hämta alla skåpsluckor och ineerdörrar på onsdag så dom ska in på lack sen är väl det mesta klart, tänkte lägga in lite bilder på bloggen när det är klart. hoppas alltär bra med er alla tre!!

kramar

2009-06-08 @ 21:11:54
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: TereseMammaTillSelma

Å sims 3! De vill jag me ha, jag är med en riktig sims nörd=)

2009-06-09 @ 08:12:48
URL: http://terese87.blogspot.com
Postat av: TereseMammaTillSelma

Å sims 3! De vill jag me ha, jag är med en riktig sims nörd=)

2009-06-09 @ 08:13:31
URL: http://terese87.blogspot.com
Postat av: sara - michelles mamma <3

hih nee de är ju ingen hemlighet de haha men ja får säga till dig som alla säger till mig, din tid kommer haha ;) needå skämto sido.. ja tror snart de komemr en mini marie ja hehe :D

2009-06-09 @ 11:18:58
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0