Frukost i staden och bvc besök!

 
Blev en frukost på cafe pause igår med sandrah,devin och vilde.  För typ första gången så var det jag som kom första av några föklaraliga andledningar;) Var jätte trevligt och gott. Jag smockade i mig en kräftstjärts smörgås mums.
Vilde ville verkligen inte ligga i vagnen så han fick sitta i mitt knä en stund medan sandrah åt myys!
Följde med dom till bvc för vilde skulle på 3 månaders kontroll. även vi skulle dit idag mellan kl 13-16 men jag klämde mig in efter vildes koll så slapp vi springa ner dit en gång till och allt var bra. Tog upp neos eksem så jag fick ett prov av en salva som vi ska testa hoppas den hjälper. Hade tänkt att göra ett stopp på öf men dom har sommarstängt till augusti kändes lite trist perfekt att gå dit när vädret är dåligt. Sa hej då till sandrah för devin skulle hem och sova middag. Blev en sväng till apoteket köpte hårschampo till neo och sen salvan dom rekomenderade på bvc. jag unnade mig en lotion som luktade ljuvligt.

Resten av dagen så grejsade jag lite här hemma. Spelade the sims på kvällen när hjärtat somnat. Man får passa på de stunder man får.

Idag var jessika här en stund och hälsade på dock utan liam som är hos sin pappa. Pratade lite var ett tag sen vi sågs.
Hon ska på arbetsintervju ikväll så nu håller vi tummarna!!
Blir nog en promenad idag till lidl för att köpa billiga blöjor annars inget planerat!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej... Vagnen är passbar efter henne och hon kan växa i den, jag köpte massa vagnar till elina innan men det gick inte i längden..du kan ju höra så du får prova en o se ju du får ju den( låna) grattis ju så det är ju värt o kolla o prova så kanske ni sparar dom pengarna... ståskalet göra jätte mycket..

2009-07-08 @ 16:49:37
URL: http://elinahannahphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0