Helgen

Har blivit många sjukhus/ läkar relaterade inlägg på sistone.
Det har varit ganska mycket med allt nu.
Tycker de är skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig om tankar och funderingar och det var huvudsyftet när jag skaffade den för drygt 1 år sen.

Tony har åkt på sin trejde förkyldning men den verkar var påväg tillbaka.
Neo har hållit sig frisk ingen hosta eller nått liknanade.
Och jag tänkte för några dar sen att jag kanske slipper undan denna gång de skulle jag aldrig ha sagt för i morse när jag skulle gå upp 05:20 för att sätta på neos mat så kände jag direkt att  jag hade ont  i halsen och feberliknande symptom
jaha då var de dags igen de. Tryckt i mig en ipren och den gjorde susen. Hoppas att de inte blir värre än så här.
Sen ville herrn upp kl 08 han som oftast sover minst till 10 så de var bara att knata upp de. Kändes som varenda led i min kropp värkte. typiskt förkyldningssymptom. Jag satte på en film,matrix, här på morgonen så myste jag och neo en bra stund.

Idag har vi städat iordning lite grann för tony ska ha lite fest här i kväll inflyttningsfest liknande för några av sina vänner.
Så jag och neo sover över hos tonys föräldrar så vi kan få lite lugn ;)

Imorgon har vi bjudit över lite folk som har hjälpt oss med flytten. Vi ska bjuda på smörgåstårta riktigt smarrigt
Så de är väl lite så vår helg kommer att se ut

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Mysigt, jag vill verkligen också hitta ett hus nu =)

2009-01-31 @ 19:13:37
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0