Onsdag

Jaha så imorgon bär flyttlasset av. Ska bli väldigt skönt när allt är avklarat och när man kommit i ordning med det mesta. Här hemma ser de ut som ett bomdnedslag inte alls roligt att leva i detta. I dag har jag bara packat ner massa saker i bananlådor nästan hela köket är klart.

 Tony och hans bror har kört lite kartonger till huset. Vårt databord är nu bort forsslat med, en arbetskamrat till tony som köpte de för 150 kr bättre än ingenting. Imorgon kommer de folk och hämtar vårt marmorbord och även våran tvbokhylla. Sen till tippen för att slänga massa som vi rensat bort och de blev en hel del jösses vad mycket skit man samlar på sig egentligen och saker man inte ens visste att man hade.Man sa typ för 4 år sen att detta är nog bra att spara de kommer nog till användning som man hittar nu och aldrig har använt vilken skräll jag är vädligt bra på sånt att jag aldrig lär mig!

Internet skulle vi få den 21 januari så de försvinner ett tag tyvärr jag som är lite beroende.Tycker det har varit så smidigt här med comhem allti i ett tv tele och breband men nu blir de bradbandsbolaget men har hört att de är helt ok de med.
Man kanske kilar till far min en sväng och lånar hans. Även tv kommer vi inte få på en gång men jag antar att de kommer vara fullt upp som de är så de blir nog inte så mycket tittande i af. så är de inga nya inlägg på ett tag så beror de på att vi inte har internet än.

Även bvc i morgon alltid spännande även spruta usch de ogillar jag för neo blir alltid så ledsen men de är för hans bästa och de brukar gå över fort sån tur är.


Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

Du får komma o nalla vårt internet med vet du :D

2009-01-14 @ 21:46:12
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: sara

Hoppas allt går bra med flytt och bvc!

2009-01-14 @ 21:57:15
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Haha jag samlar också på mig en massa skit sådär.. har väl en hel drös här :>

2009-01-15 @ 10:26:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0