Onsdag

Den kanske senaste veckan har de varit så kallt ute så vi har stannat inne!
kan inte vara bra att andas in sån extrem kallt luft i lugnorna. Sitter väl lite kvar sen neo var på sjukhus och hade sådana sjuka lugnor. man är lite extra försiktig helt enkelt. Men så igår när jag vaknade låg de runt nollan var lagom chockad så de blev en promenad till maxi för att möta tony efer jobbet och handla. ekade i både frys/kyl och skafferi så nu har vi fyllt på de igen. brukar handla 1 gr i veckan och skriva matschema men nu var de ett tag sen.

Idag så är de kallt igen. himla skumt väder ändras hela tiden.
idag ska vi grejsa i huset bygga klart tvbänken tror jag. min far var i huset och slippade väggarna i gästrummet så idag ska vi se om vi hinner med att kolla på tapeter se om vi hittar nån fin och inte allt för dyr.
har planer på att flytta in i slutet på nästa vecka tony ska ta en semester dag som han har kvar sen förra året. så då blir han ledig torsdaf fredag lördag och söndag så då kommer vi hinna med en del jättehärligt.
visseligen ska vi bort på lördag men ändå massa tid att hinna grejsa. höra med far min om vi kan lån hans jobbar bil för då får vi med oss de mesta på en vända för de mesta av möblerna vi har här hemma nu ska vi inte ha kvar.
längtar såå till nästa vecka!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Längtar tills jag får komma på fika där haha ;)

2009-01-07 @ 13:49:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0