Torsdag Fredag Lördag

 I torsdags så följde jag och neo med sara och michelle till maxi för att dom skulle handla lite inför deras partykväll på lördag. Vi yrade mest omkring där hehe men hittade till  slut allt som dom skulle behöva.
Sen gick vi hem och det var raka vägen till kommunen eftersom vi sagt nej till ett parkeringsbygge precis utanför neos sovrumsfönster men de visade sig att de spelade ingen roll vad vi tyckte utan de blir parkering iaf jag blev så fruktansvärt arg fy fasen. Bra och skicka ut lappar där man får ta ställning och sen spelar de ingen roll usch.
Efter de en sväng till netto hade billig dricka och billigt skitpapper;) sen hem gjorde mat kikade lite på tv.

Ifredags så mötte vi upp sara,michelle angelica och liam för att gå till öppna förskolan men på vägen träffade vi sandrah som sa att de hade stängt så vi fick till kyrkans öppna förskola men hann bara vara där i knappt en timme innan dom stängde. Så vi tog en fika på pause och satt där ganska länge och hade de jätte trevligt.
Roligt att se liam som blivit så stor sen förra gången. han satt och myste lite i mitt knä.
Efter de gick vi hem jag dammsög huset och moppade alla golv åt lite mat neo sov sin dagliga lur innan vi promenerade till neos mormor och var där resten av kvällen.  Tony var på innebandy match i ekshärad så han kom hem sent på natten.

Idag tog jag neo och neos mormor en sväng på stan. Neo fick en tröja av mormor och jag köpte ett par byxor till honom.
Ska sätta mig nån dag och rensa ur hans kläder är säkert en hel del som är för litet nu så fort killen växer hihi helt underbart. Mammas knubbsäl är de<3
Nyss kommit hem från mor min, tonys mamma och pappa var och hälsade på.
Nu ska vi käka pizza och glo på melodifestival skulle jag tippa på.

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja neo har oxå växt mycket sen sist :) Han är så söt :) Syns på Månda :D

2009-02-21 @ 21:59:26
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Nej men usch vad träligt och fult med en parkering där

2009-02-22 @ 12:49:08
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0