Hej mitt vinterland


idag vaknade guldklimpen kl 08:30 och jag  i sin tur vaknade av att han låg och klappade händerna. Neo sover i vårt sovrum nu när han har varit sjuk mycket pga av att han hostar så han spyr. Denna natt och natten före har varit betydligt bättre. Får en hostattack runt 23 men sen somnar han om och sover hela natten. Känns som om de börjar gå och rätt håll och att man snart kan sluta med hostmedicinen. Lade över honom i vår säng så vi låg och myste och busade lite.
Gjorde neos vanliga morgonrutiner sen åt jag frukost och gick ut och skottade bort alla snö.
Efter de så körde vi lite lekträning

Neo fick mat halv ett och därefter sov han sin dagliga lur runt kl 14 i min famn medan jag forsatte att läsa i min bok. Efter de gick jag och neo ut i snön. Kommit massa snö nu men tyvärr har de blivit plus grader så vi får se hur länge den ligger kvar.Försökte bygga en snölykta men snön var så himla blöt att jag gav upp. Sen kom tony hem som bygde en  jättefin snögubbe.Var ute en stund innan vi gick in för de började att dugga.

Provade ett nytt recept idag igen poatis och bacon soppa som var med i buffe  var bla grädde och vitt vin i den blev super smarrig. Nu på eftermiddagen så kollade vi på de vi hade videofilmat på neos 1 års kalas. Var jätte roligt att se han har verkligen blivit så himla stor killen och om några månder är de 2 års kalas!!
Nu under kvällen blir de nog en fika och sen kika på beck filmen som vi inte har sett.
Varit en lugn och skön dag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det tycker jag oxå :) Syns imorn..

2009-02-22 @ 23:03:49
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken skön dag det låter som, så tråkigt med snön bara, samma här. borta nu typ.

2009-02-23 @ 09:58:02
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Så kul med snö nu, men inte plusgraderna

2009-02-23 @ 12:47:17
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar

Tack :)

2009-02-23 @ 19:15:06
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0