Vattengymnastik.


Idag var det första gången på vattengymnstiken för denna omgång. Trodde Neo skulle vara lite reserverad eftersom det ändå var ett tag sen nu men han var vildare än nånsin jösses vad han plaskade underbart att se.
Vi var dom enda som kom idag å vår bassäng grupp så allt energi gick till neo. Även vår logoped karin  var där.

Vi pratade lite om att börja med teckenspråk på lite mer allvar nu så hon ska ringa oss för att boka in ett möte. Det lite kniksiga i allt är att neo använder bara höger och ofta så behövs bägge händerna användas vi tecknande. Men och andra sidan kan det vara en oerhört bra träning för att få med vänstern lite det kommer bli toppen bra detta. Det var jätteroligt att bada för den lilla bassängen är så varm och härlig. Dom märkte en väldig skillnad på neo  sen förra gången har verkligen hänt massa!!

Knatade hem och gjorde en chockladbolls smet. Kort därefter som sandrah.devin och vilde på besök.
Var jätte trevligt. Käkade lite chockladbollar, barna lekte och vi mammor tjatade i vanlig ordning.

Nu är de snart läggdags för herrn som inte sovit någon middag som det oftast brukar vara. Men idag tror jag minnsan att vattenträningen tagit massa extra energi.

Förra veckan så sov neo sin första natt hela natten. Det var ca 1 månad sen nu så det var riktigt skönt för oss alla. Men det höll bara i sig den natten så de är fortfarande lite gnäll då och då..
För min del ska jag bara njuta ikväll kanske se nån film innan jag lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Härligt med vattengymnastik! Tror också det blir bra med mer teckenspråk så han kanske får med den andra handen lite mer :)

2009-08-18 @ 19:27:52
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0