Dagarna som gått!

Var några dagar sen som jag uppdaterade. Det har varit fullt upp och sen så har jag inte haft lust att sitta vid datorn.

Tisdag


Var jag med johanna och albin. Mötte upp dom på staden efter albins dagis. Knatade hem till dom för att spana in deras nya lägenhet som var riktigt fin. Bättre område för dom än det andra dom bodde i. Tony hade fyndat en cars lampa och albin är ju tokig i allt som har med bilar att göra så den fick han passar perfekt i hans rum. Vi pratade massa som vanligt det var riktigt trevligt. Sen skulle johanna tvätta och jag gick hemåt. Åt mat och sen nattade neo.

Onsdag

Var vi och hälsade på adam och monika. ( adam är född i v 27) Var jättelängesen vi sågs nu, riktigt roligt!
Blev delande av våran sjukhus tid och allt som tillhör. Känns så skönt att få prata ur sig om sånt i bland med människor som själva varit med om liknande. Blev såklart även mycket prat om bebisen i monikas mage som snart ska kika ut. om 2 veckor närmare bestämmt. Känns underbart att se trotts att man har haft en komplicerad graviditet första gången att det ändå kan gå bra andra. Monika fick havandeskapsfögifting med adam men denna grav har det inte varit en tillstymelse av det alls. En helt normal graviditet även fast den är klassad som en risk graviditet. Sånt ger en hopp om att det ska gå vägen nästa gång. Underbart att de gått så bra för henne värmer i hjärtat.

Senare på kvällen åkte vi till min far där vi firade min bror som fyller år på torsdag egentligen men firades på onsdagen eftersom han jobbade på födelsedagen. Vart smörgås tårta och tårta gott gott. Tyvärr har hans present inte blivit klar än så han får den lite senare. Tror att han kommer att gilla den. En personlig grej. Åkte hem lade neo.

Dom krångliga och hostiga nätterna forsätter tyvärr. All den energi som man hade laddat på med under stockholms vistelsen är förbrukad nu. Tröttheten är ett faktum. SKulle rings vårdcentralen denna dag men missade tiderna.

Torsdag

Idag så var vi barnvakt åt godingarna devin och vilde medan sandrah var hos tandläkaren. Alltid skoj. Vilde blev jätte trött och otröstlig men somnade ganska snabbt. även devin var trött inte inte lika aktiv som han brukar. Likaså neo. Trötthetens dag tror jag minnsan. Alltid trevligt att ha dom här.

Idag sov neo middag.
Tillhör inte vanligheterna längre och nästan 3 timmar desutom. Jag passade på att läsa lite men även jag slocknade och sov nån timme var riktigt härligt faktiskt. Tony och hans far har varit på tippen med massa skräp skönt att ha det bort rensat.

I morgon ska vi till mariebergs skogen ska bli skoj för vädret ska bli toppen. Sen ska de handlas en dop present. Jag har fått en mp3 jättebilligt 100 kr av en kompis till tony jag som varit ute efter en länge nu. så nuska bara köpa ett par ok hörlurar.

Lördags kanske de blir att umgås med johanna och albin men de är inget som är jättebestämt än och sen dop på lördag. Fullt ös men vara roligt dagarna går såå fort!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

dop på söndag hörru ;)

2009-08-06 @ 20:04:30
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0