Stockholmsresan


Då så igår kom  vi hem från stockholm.
Det har varit 2 underbara dagar och nätter. Det har gått förvånatsvärt bra ändå att sova utan neo 2 nätter. Lättare än vad jag trodde. Klart väldigt tomt men ändå skönt sp nu när neos nätter ser ut som dom gör. Trodde jag skulle vakna aoutomatiskt av neos nattmatningar men de gjorde jag inte heller utan sov hela nätterna underbart.

Vi kom fram till stockholm runt kl 11 på fredagen. Checkade in på hotellet och begav oss dirket till naturhistoriska museet och comonova. Det var verkligen en riktig upplevelse. Cosmonova är en bio sal fast där går filmduken ändå upp i taket, täckte princip hela salen så mäktigt.

 Där kan man verkligen gå i en hel dag och bara strosa. Sedan blev det gamla staden och stan. Så mysiga gränder att gå och kika i. Massa små fina affärer. Såg slottet också enormt stort.
Åt lite mat innan vi forsatte vår promenad genom staden. Så mycket folk i rörelse. Har hört att stockholm ska vara en stressig stad men de märkte jag ingenting av. Gillar verkligen stockholm massa!
Människorna är annolunda där mer öppna på nått sätt!!

På lördag så åkte vi till aquarium såg massa fiskar det var fint. Blev en lite tripp på staden igen innan vi åkte till barkaby som de heter. Massa märkesbutiker på ett och samma ställe. Fast denna gång så stog tony för shoppandet haha. Jag köpte mig bara 2 par björnborg boxer såå sköna. Vi strosande omkring där ett bra tag. Käkade lite mat innan vi började köra hemmåt. Det har varit 2 underbara dagar dagar som vi bara har råt om varandra så välbehövligt. Detta får vi ta och göra om lite oftare för det behöver man verkligen.

Tårarna började rinna när jag fick ta upp neo.
Överdrösa han med massa pussar och kramar gud vad jag saknat honom helt galet mycket. Det hade gått jättebra hos farmor och farfar. Förutom nätterna. Neos hosta har blivit värre på nätterna och inget hjälper så de blir till att ringa vårdcentralen i morgon. Han är såå himla rosslig stackarn..
Men som dessa dar har gjort oss oerhört gott. Känner mig som en ny människa på ett sätt mer energi mer tålamod!
Underbart!

Kommentarer
Postat av: sara

Låter skönt! Är så viktigt för både barn och relation att man får tid för varandra. man glömmer bort det så lätt.

2009-08-02 @ 12:39:44
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Mie

Kul att ni gillade Stockholm - det är ju min hemmaplan så jag blir lite hemmablind på nåt sätt. Fast Gamla Stan blir jag aldrig blind på..Annars allt ok. Bara lite ordtorka.

2009-08-02 @ 12:49:23
URL: http://envanligblogg.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter som ni haft mysiga dagar tillsammans, det är viktigt att vårda förhållandet och ta sig tid som par ibland:) Det är ju inte bara er det gynnar utan också ert barn:)

Nej stackars Neo hoppas han kryar på sig snart!

2009-08-02 @ 13:38:24
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Man behöver verkligen komma bort ibland och få ladda batterierna liksom :) Men jag håller ju inte med dig om att folket i sthlm är mer öppna, nej fy

2009-08-03 @ 13:05:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0