Onsdag


Imorse fick vi till cafe pause för att ta en frukost med sandrah och Devin.
Påvägen dit raggade jag upp johanna som hade lämnat albin på dagis så hon fäljde med en ltie stund innan hon skulle till sin praktik.
Var trevligt att träffas för de var ett tag sen och få träffa min gudson som bara växer och växer!!
Neo klappade lite på devin hihi och han blev inte rädd för några ljud idag jätteskönt!
Det har blivit betydligt bättre med de nu på den senaste tiden underbart!


Sötnosar!!

Satt och fikade och pratade.
 Snart dags för sandrahs bebbe att komma ut nu så kalaskulan har blivit ganska så stor nu.
Efter de gick vi till öppna förskolan passade bara eftersom jag ändå skulle dit för att väga neo.
Så vi hamnade där och satt och snackade och barna lekte. Sen kom david för att hämta sandrah och devin för devin skulle hem och sova middag.

Jag stannade kvar en stund till och fick hålla toves lilla bebis som var 2 veckor gammal så liten och så söt. så svårt att förstå att neo varit så liten och tom mindre än så. Så bebis låg i min famn en bra stund medan jag satt och pratade med tove och veronica innan vi gick. Farligt att hålla så små bebisar för man blir såå sugen det går inte att förneka. Får låna sandrahs bebis sen;)

Sen hade jag tänkt att vi skulle ta en sväng om på marken men de verkligen vräkte ner regn.
Så jag smet in på lindex hittade en jätte söt t-shirt till neo men hade inga pengar så de får bli en annan gång.
Stötte på syrran och hennes kille på stan så dom bjöd hem oss till dom på munkar så de satt vi och mosade i oss riktigt gott. Kom hem tony hade gjort mat och tom städat toaletterna inte ofta det händer;)

Så nu sitter man här och väntar på att unga mödrar ska börja och sen hockeyn!
Syrran och farsan ska dit och titta idag jag är sååå aviss kan jag meddela!!
tror de kommer bli väldigt jämt usch blir bara nervös av att tänka på de.
Men hoppas de blir GULD  i kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hihi så du fick hålla du med tillslut? Visst blir man sugen!

2009-04-08 @ 19:03:29
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: malin

Unga mödrar var inte :(



JA JAG HOPPAS FÄRJESTAD TAR HEM DET IDAG!!

2009-04-08 @ 19:13:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

söta de är:) Låter som ni haft en bra dag:)

2009-04-08 @ 21:05:31
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

gullig din gosse är =D ja, de är alltid kul & få en massa.. =D hans farföräldrar är super, hjälper alltid till..

2009-04-08 @ 23:30:47
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Renate

Haha, han vill inte komma hit och städa också? =p

2009-04-09 @ 12:30:36
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0