Att bli förälder till ett prematurtbarn.



Läste ut min bok för några dar sen.
Livstid med Liza Marklund den var riktigt bra. Så nu är jag på jakt efter en ny.
Tycker de är ett jättebra sätt till att koppla av för en stund.

Hittade en blogg där en prematur mamma skriver och hon skriver så oerhört bra.
Ibland känns de som hon sätter ord på oerhört massa saker som om de vore jag själv det handlade om.
Hon har skrivit en bok  som heter "Våga älska?"om hur de är att bli förälder till ett prematurtbarn. Den boken vill jag verkligen läsa så den ska införskaffas så fort de går och när ekonomin tillåter. Ser verkligen framemot  den och med stor säkerhet fälla ganska många tårar...

Boken beställs via henne blogg
>Här<





Kommentarer
Postat av: malin

Den skulle jag med vilja läsa faktiskt.

2009-04-05 @ 17:23:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja den boken ska jag beställa, jag sitter å räknar dagarna till pengarna kommer, jag vill beställa den NU NU NU !

2009-04-10 @ 12:37:30
URL: http://jenlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0