Jobbig natt


Igår kom tonys farmor och farfar och hälsade på var jätte trevligt fikade och pratade. sen fick neo pengar till kläder som var alldeles för mycket som vanligt. ska nog sparas undan till vinterkläder tror jag. Skulle åkti väg med massa skräp igår och sen kollat på ett bord på jysk men inget av de blev av.

Natten har varit hemskt. Neo har hostat och snorat och kräks och haft jättesvårt att somna vilket inte var många timmar för nån utav oss. gav honom näsdroppar som gjorde de lite lättare för honom. nu på morgonen var febern uppe i 39 så de blev alvedon på direkten och de blev genast bättre han somnade nån timma och sov skönt vad de verkade som. sen när han vaknade var han mycket piggare. har lekt lite på förmiddagen försökt att få honom att sova tror jag lyckats behöver vila mycket nu. tänkt att knata till farmor idag men de blir de inget med vill verkligen inte att han ska bli sämre. så de blir till att vara hemma och avvakta och se vart de tar vägen. önskade så att de var jag som va sjuk istället frustrerande. Eftersom sömnen inatt var kanske 2 timmar max så är jag redigt trött idag inge vidare  väder heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0