Storforsmarken

Går var vi hemma under dagen.
Jag fick nått städryck så jag dammsög dammade och tvättade alla golv så nu blänker dom välbehövligt igentligen borde jag göra de varje vecka sp nu på hösten vinter och de tar ju verkligen alls lång tid.så nu är de fint här hemma se hur länge de håller i sig nån dag kanske men så är de när man bor trångt.

Igår kväll blev de en promenad ner till brogårdshallen och kollade när tony spelade innebandy ingen höjdar match men neo tyckte de var jätteroligt kikade runt på alla människor och sen på alla gubbar som rörde sig nere på planen. Ska bli så underbart när han lär sig gå så ska han få en liten klubba så kan han få spela under pauserna. Var vaken och jättealert hela tiden vi var där. sitter i knät och hoppar har han börjat göra nu ungefär som att vill försöka ställa sig upp:D Charmade in sig hos massa tjejer i slutet när tony kom och tog honom eller var de kanske pappa som försökte de haha ;D

Åkte till maxi träffade bror min som hade jour. köpte lite ost kex åkte hem och mös resten av kvällen. tony hade köpt vit vin som var jättegott så vi satt och bara njöt i soffan innan vi lade oss. neo var jättepigg även kl 22 men då lade vi honom. det är så skönt om avsett han inte är så trött och man lägger honom i sängen så är de ofttast aldrig nått gnäll utan han ligger där leker med bamse mobilen innan han somnar.

Idag ska vi till storfors marken ska blir roligt. sen träffa tonys farmor och farfar också bli bjudna på lite mat tror jag minnsan vi skulle. sist vi var på storforsmarken låg neo på sjukhus. känns som om de var så lägnesen nu. då köpte vi en munkjacka med bamse på som då kunde användas om en filt två gr om. tror jag ska ta fram den nu och se om han kan ha den ska bli spännande...!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vi ska också till storfors marken :D

2008-09-20 @ 10:39:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0