Snart husägare kanske?

 
Fick lånet beviljat jätteskönt. så nu håller vi på och bjuder på huset och just nu leder vi. har inte varit många intresserade faktiskt bara kommit två bud ett från nån annan och de andra vi så vi hoppas hoppas hoppas att detta går vägen. är de ingen mer som bjuder till på tisdag så är vi husägare! i tankarna är de klappat och klart men tar absolut inte ut nått i förskott.

är otroligt nervös stressad orolig så jag tror min magkattarr är på väg nu bläää!

Iförrgår var vi hos min farmor hela dagen var jättelängesen nu. tog en promenad dit åt mat sen gick vi alla ut på promenad neo gick åka framåtvänt denna gång de gillade han massa roligare att se n¨ått annat än mamma hela tiden;)
Underbart väder klarblå himmel så man får passa på när det är sådana dagar. tony kom efter jobbet så de blev en promenad hem så den dagen var vi ute massa i den friska luften härligt.. tony bromsade med sin cykel så de lät de tyckte neo var roligt så han skrattade hela vägen hem våran underbaring.

Så även att de är tre tänder på g där nere nu blev lite paff. ena framtanden är uppe sen den brevid snart uppe sen en tand på vardera sida om framtänderna på nu här händer de grejer. han gör massa nya ljud tar i för kung och foster land riktiga vrål haha såå sött. och tycker om att härmas när pappa vrålar och vrålar neo och skrattar massa hihi våran älskling<3

igår var vi till en arbetskamrat till tony, tobias som nyss köpt hus han med så vi pratade massa om de. ett litet mysig hus. hade en bordtennisbord i källaren så vi passade på att spela medan neo sov fick in snittsen där i slutet skulle jag våga mig på att påstå;)

Idag ska de städas för fullt ser ut som ett bombnedslag här hemma fyy. Sen ska vi iväg och kolla på innebandy seriepremiär ska blir riktigt roligt de har jag sett framemot.

På lördag åker jag pappa och farmor till karlstad ska bli jätte roligt att få komma ut så tony va hemma och ta hand om neo. man behöver att komma ut själv ibland. ska bli riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas ni vinner då :D

2008-09-26 @ 11:34:28
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: emma

Ohh håller tummarna för er skull!

2008-09-26 @ 13:57:48
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/
Postat av: Zandra

Åhhhhhh håller alla tummar och tår för er! HOPPAS,HOPPAS att huset blir ert!!!

2008-09-26 @ 19:32:57
URL: http://musensochwillesmamma.blogspot.com
Postat av: Kicka

Härligt att lånet vart beviljat, å hoppas ni får huset =)

2008-09-28 @ 23:07:17
URL: http://j3ssiiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0