Sjukling


Igår gick vi till staden tony jag och neo för att kika på en ny mössa till neo. hittade en fin på kapphal som jag gillade och verkade bra men eftersom tony har bestämmt sig för att köpa en mössa till neo så får jag väl hålla mig undan. blev en fika på cafe pasuse också. så roligt nu när neo kan sitta i egen stol och få vara med. trodde de skulle gå sådär när det inte fanns nått stöd bakom ryggen men de gick hur bra som helst bankade och slog med sin leksak sötnosen. var skönt att komma ut lite.


På cafe pause

Senare på kvällen kom neo morfar med fiak jättegott satt och pratade och neo passade på att mysa med morfar .
kollade lite på tv neo somnae 22 men vaknade 23 och kräktes och var jätte slemmig.
Under natten har han varit jätte rosslig och hostat ganska mycket stackarn men inge feber 37,6 i morse
Men han är jättehes hostar och är slemmig men han är pigg och är som vanligt så han verkar inte lida jättemycket av de så tur är. bara varit sjuk en gång tidigare när man är prematur kan man ha svagare immunsystem men neo har som sagt bara varit sjuk en gånt tidigare för ca 7 mån sen med hosta. så de är jätteskönt att hans immunsystem verkar vara starkt är nog mycket tack vare att han fick min mjölk så länge.


Mys med morfar

Idag kommer tonys farmor och farfar och h'lsar på var ett tag sen man såg dom nu. kanske blir en sväng till jysk för att kolla på ett nytt bord är så trött på vårt marmorbord nu otympligt.. har städat plockat lite som alltid sovit dåligt eftersom neo hostat och varit slemmig under natten så jag känner mig lite matt i kroppen


hostig hes och väldigt slemmig men lika glad för de

Kommentarer
Postat av: malin

Vad blev de för mössa då :D

2008-09-04 @ 21:23:58
URL: http://ecilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0