Rytmik och öppna förskolan

igår gick vi brasträff är en tipspromenad var roligt och skönt i de fina vädret.
efter de åkte vi till min pappa blev n´bjuda på mat och fika var en lugn och skön dag. och tony va lite sliten sen kvällen innan om man säger så;)

visade sig att tony vann tipspromenaden igår trotts att han gissade på en del frågor jäkla tur haha.
Idag var vi på  rytmil neo tyckte de var jätteroligt idag. Sen öpnna förskolan en sväng var roligt. Jag och sandrah knattade till cafe pause fikade vi båda var görhungriga. satt och pratade lite neo satt och bankade i borde och devin fick mat sen somnade han så sött i vagnen och sov en bra stund. var inne på lindex sandrah köpte lite fina kläder till devin.
Neo och jag gick hem därefter kom neos morbror. åkte och fikade med ronny på ejes men jag va så mätt sen innan fikat med sandrah så de gick inte ner så mycket. Kom hem neo och jag myste en stund underbart.

neo har lärt sig klappa händerna såå sött och även "leka indian" när man slåt på munnen och låter de gör han också nu fast de kommer inget ljud än såå himla sött mammas underbaring.

I fredags blev neo 15 månader går sååå fort jösses säger jag bara.

Imorgon får vi reda på om vi får huset eller om de är nån mer som bjuda
fyy äckligt nervös...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Var det inte du som skrev i svaren på frågorna sa du? Då kan du juh inte ge Tony äran :P

2008-10-03 @ 07:39:09
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0