Mamma-barn träff

Blev en sväng till sandrah och devin  på måndag kväll medan tony hade innebandy träning devin vissade att han kan gå jättemånga steg själv:)

Igår gick vi och fikade med massa mammor som jag inte träffat förut var jätte roligt att träfa nytt folk. Det var: sara och Michelle, teresse och Selma, Emelie och vincent, Anceliga och Liam. jag och Neo. det var jätte trevligt vi satt och tjatade en bra stund. hoppas jag att vi gör om snart! tog en sväng över stan innan vi gick hem. Neo fick käk somnade en stund sen kom min bror och far förbi fikade hämtade upp kläderna som jag beställt till neo. Fick dock fel tröja men den rätta är påväg. hur nöjd som helst med kläderna. fått mer smak nu känner jag;D så de blir säkert att man beställer nått mer! ;)

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0