Karlstad

Igår var de innebandy premiär- bror min följde med så ajg fick lite sällskap .tony gjort ett mål och två assist han var jätteduktig dom vann med 6-4 gillar verkligen att kolla på innebandy och neo med!

imorse åkte jag pappa och farmor till karlstad. runt kl tio tony som alltid brukar sova länge vaknade innan vi åkte. har svårt att somna han med för man tänker typ jämt på huset lite jobbigt faktiskt att man inte kan slappna av men de är nått som vi så otroligt vill ha men man kan inte göra så mycket åt de på tisdag får veta känns som flera år till dess.

Åkte till Ikea först hade massa fint som vanligt. hittade gör bra källsorteringslådor men de får vänta lite tills vi vet hur de blir med allt. massa fina möbler så man går där i sin egen värld och fantiserar om hur man vill ha de. Pappa och farmor handlade lite smått och gott och dom kollade även på kök. Jag handlade en kaffepress som man även kan änvända till te de var tony som ville ha för min del blev de inget. Sen strosade vi på bergvik en sväng. farmor köpte jacka och gardiner sen gfick neo möösa och vantar jättemysiga var dom och bra att mössa gick ner lång över öronen. sen blev de plantagen pappa köpte ett bonsaiträd och efter de åkte vi hem. var jätteskönt att bra få komma ut även om jag nu inte köpt nått eftersom vi inte ska slösa på pengarna nu. kom hem gissade på att tony inte skulle plockat i ordning ochj jag hade rätt haha;)

 Bror min va här men dom åkte nyss för dom ska på fest. Neo och ajg ska mysa ikväll bara ta de lugn varva ner lite har varit så himla mycket denna vecka så jag känenr mig helt slut. oron som tär på den antar jag. kolla på nån film kanske äte lite chips och gosa upp isoffan jag och neo underbart<3

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt o komma ut lite ja =)

2008-09-28 @ 07:37:33
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0