städ dag...

imorse kom jag på att de kommer en tjej för att kolla på vår lägenhet imorgon och här hemma såg de ut som ett bombnedslag så de var bara att börja städa som har tagit i princip hela dagen plus att jag har målat elementet en gång till i badrummet. sen emellan skulle neo ha mat och underhållas .smakprtion som idag blev risgröt med fruktpure eller vad de hette. de slank ner på rekordtid de har verkligen ett sånt enormt framsteg med fast föda han äter jättebra. helt underbart helt fantastiskt<3  sen på kvällen brukar han få gröt har bara gått med en halv smakportion men nu tar han en hel låter väl inte mycket för er men här hemma är de ett enormt framsteg..

Imorgon skulle neos logoped och sjukgymnast kommit men vi ska på kalas hos malin och alice så de ringde jag och avbokade och vi tar de i samanband med läkarbesöket om en vecka. sen måste jag komma ihåg att ringa och boka tid för att neo ska ha ny knapp. var tvungen att skriva de för att komma ihåg de. även bvc imrogn som jag måste avboka försökt få tag på henne hela dagen. imorgon blir de motala ska bli jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Ida & Novah

Hejja Neo! Vilken duktig kille du börjar bli! Snart äter du säkerligen mer än Novah! tummen upp

2008-10-22 @ 19:32:17
URL: http://enlitenskrutt.blogspot.com
Postat av: sara<3 Michelles mamma

ja detä r ju det men nu är det ju hon emelie som håller på förstår inte vad hon e ute efter haah sjukt juh

2008-10-22 @ 22:03:43
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: nina

Jaa precis! Alla barn är ju olika, och om nån är smal eller "tjock", kort eller lång kvittar ju!

Och Neo är jätteduktig tycker jag och så länge han utvecklas i sin takt och MÅR BRA av det så är allt gnäll och alla dumma kommentarer bara rent skitsnack som folk kan hålla för sig själva tycker jag!

2008-10-24 @ 21:53:55
URL: http://ninuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0