knappbyte,hockey och städning


I onsdags morse ringde dom från barnhab och sa att neos läkare som vi skulle träffa var sjuk och då ställdes även sjukgymnasten in. Men de spelade inte så stor roll för vi var ändå tvugna att åka till karlstad för att byta neos knapp som jag skrivit om i tidigare inlägg. De märktes verkligen att ventilen var paj för ballongen innehöll bara 1,5 mlm vatten istället för 5 ml så de var skönt att vi fick byta. Det var jag som fick byta för jag ville lära mig och de var verklige hur lätt som helst mycket lättare än när man skulle sätta om sonden ner i svalget på honom. knappbytet reagerar han inte ens på jätteskönt. Åkte hem gjorde mat glodde på tv i somnade.

Igår fick jag och tony hockeybiljetter till färjestad-djurgården. de var hur roligt som helst men jösses va ner ös jag var på slutet när de stod 2-1 i färjestad men dom vann såklart:D neos farmor och farfar var barnvakt och allt hade gått jättebra som vanligt. Vi sa aldrig inann vi åkte att neo säger pappa nu så när vi kom hem så sa dom att neo säger pappa. vi sa inget bara för om dom hörde att han säger just pappa:D

Idag har jag städat städat och åter städat. moppat golv torrdammat och sen dammat och torkat med trasa dammsugit plocjat undan allt ska ta toan och den sista disken. Anledningen till mitt städdille är att iår skckade vi i en annnons i nkp på vår lägenhet och idag har de ringt 5 intresserade och en kommer och tittar redan i kväll och då vill man ju att de ska se bra ut, ge bra intryck. så full rulle. Förkyldningen håller i sig än dock lite mindre igentäppt i näsan nu sån tur är för ett tag var jag typ beroende av nässpray för att kunna andas genom näsan görjobbigt. dock väldigt häning än hoppas de går över snart. Neo är frisk de är huvudsaken trodde han skulle åka på en förkyldning till men inget som märks av nu iaf jätte skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0