Sjukgymnast

Nu var de längesen jag skrev. har inte suttit så mycket vid datorn och sen har vi inte varit friska.

I Tisdags gick jag och neo till sjukgymnasten. Träffade henne på sjukhuset här istan mycket bättre så slapp tony ta ledig från jobbet. Träffade även vår kurator karin. Lena gick igenom neos leder och muskler mer ordentligt än vad hon . Gick igenom lite övningar som vi ska göra hemma och även att vi ska pusha honom lite mer eftersom han är försiktig av sig. Men lena var jättenöjd pratade lite om allt möjligt efter också. underbar människa kunde inte ha fått nån bättre:lämnade även in lappen för koll av neos misstänkta cpskada. blir koll en gång i halvåret och all fakta samlas för att sedan kunna hjälpa andra barn tyckte jag lät väldigt bra för klart man vill hjälpa till så mycket som de går. Tog en promenad innan vi gick hem. Tisdags var även första dagen neo var hetl feberfri helt underbart. feber kom fort och försvann fort. Även natten till onsdag sov neo konstant så nur är nätterna som dom alltid brukar vara såå skönt. så nu är killen frisk igen!

Veckan har varit lugn. tony var ledig i torsdags åkte handlade var även inne på netto som hade invigning. mycket bättre än lidl. fanns mycket bra. Plockad elite här hemma- ser ut som ett bombnedslag här eftersom vi rensar och har oss banankartonger överallt...

Igår var vi på öppna förskolan en sväng även sandra och veronica var där. de var ovanligt lugnt faktiskt men skönt. på vägen hem gjorde vi ett stopp på lindex för att köpa lite byxor till neo. han har verkligen inte alls mycket kläder kvar längre. ajg får bara rensa och rensa  fåör nån dag sen fick jag ta bort 7 st bodys han växer massa verkligen.

Idag ska vi till storfors hälsa på tonys  farmor och farfar ska även kika på innebandy idag de gilar verkligen neo.
Fortfarande halsont fyy men hostan är nästan helt borta. nätterna var värst fick lägga mig i soffan om nätterna för att inte väcka neo och tony jättejobbigt:/

se när herrn vill vakna med sjusovaren:)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt att ni mår bättre

2008-11-29 @ 14:00:47
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Veronica H

Storfors? :D Där har jag bott i typ hela mitt liv, minus två år som jag har bott här i Skåne nu. Jag ÄLSKAR Storfors. =P

2008-11-29 @ 17:52:47
Postat av: sara

Ja det är viktigt att ha bra läkare som man litar på, vi läkare innan var bra tyckte vi då men när hon slutade o vi fick hon hära så upptäckte vi men detta gjorde inte hon och allt som inte blev gjort så direkt när hon tog över o vid första mötet sa hon direkt allt detta ska göras o si o så ingen snak om saken så är det o är ett måste gubben o jag stod man hakan nere o tyckte det var bra men arg på den föra avrför har inte detta gjorts innan nu fick vi allt på en gång så hon är grymt bra kan ringa när man behöver hjälp o så hom tar tag i det direkt även om vi inte kan träffa henne åker till akuten så står allt där när man kommer o så är så skönt..Så hoppas att hon inte slutar

2008-11-30 @ 16:49:22
URL: http://sassa1982.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vad skönt att ni gillar er sjukgymnmast, det måste ju underlätta mycket när man gillar varann liksom..hii

Vad skönt att ni är fiska igen....det är vi med äntligen (peppar,peppar) efter 2 omgångar kräksjukan =(....blä för sjukdomar!

Kramisar

2008-11-30 @ 19:12:09
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0