Neos första valborg

 Var väl ingen superlyckad första valborg precis. hade planerat att ta en fika hela familjen på stan efter att tony hade slutat att jobba. men när vi väl kom ner så stängde allt tidigare än vanligt så de blev inge med de. Dock en lite promenad men vädret var ju inte heller nått att hurra för.

Sen så hade vi pratat om att gå till en brasa med de gjorde vi inte heller. ingen av oss hade nån slut och neo sov. blir bättre nästa år när han är lite mer medveten. sen så hade vi pratat om att åka till tonys mamma och pappa och grilla men de blev de inte heller nått med. vädret va trist inget grillväder precis. men var jag lite små ettrig eftersom jag inte ätyp ätit nått på hela dagen de gjorde inte saken bättre. så jag åt en grekisk sallad jättegott var länge sen nu. Kikade lite på tv och lade mig 10 som jag brukar. som sagt ingen superlyckad valborf precis men men. får bli en bättre nästa år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0