Älsklingens födelsedag!


Igår fyllde min underbara älskling år!


image93



Igår fyllde tony hela 23 år! börjar att bli gammal nu hihi:P i och för sig så ska jag nog inte säga nått...
tony jobbade igår till tre. Hade funderingar på att göra en tårta toöö honom men efter många om och men så blev de till slut en amerikansk citronpaj. Den var verkligen hur god som helst så jag blev jättenöjd över resultatet. den tog slut oerhört fort så de var många som tyckte om den. måste jag göra fler gånger.

Träffade sandrah och Devin på stan. Fick några posingbilder på sötnöten. sandrah köpte ett fint klädset som devin skulle ha på fotograferingen som jag själv blev sugen på faktiskt. sen var hon på jakt efter ett mått band som efter många om och men hittade. var trevligt :). träffade även angelica när vi var nere inte ofta man ser henne. hennes dotter harnyss fyllt ett helt otroligtvad tiden går fort.

kom hem matade neo. sen när tony kom hem började göra pajen som tog en stund medan tony vilade. gjorde mat diskadade plockade lite. när tony låg och vilade med neo så ropade tony på mig att jag skulle komma. och jag blev så paff av de jag såg. Neo försökte få knäna under kroppen så han kämpade och var verkligen på god väg. Han är såå underbar. farmor sa dagen innan att de dröjer nog inte så länge till innan han börjar krypa men då sa jag jo de dröjer nog ett tag till och så helt plötsligt börjar han dra upp knäna. jag ska aldrig säga nått för man vet aldrig med den här underara herrn. Tror ändå att de kommer dröja men verkligen på god väg. de va nog den bästa present tony kunnat få:D.

Neo fick även prova på broccolipure. Jag luktade och smakade på puren och vanligtvis tycker jag om broccoli men puren va hemsk så jag visste inte om neo skulle tycka om den men de gjorde han verkligen smackade om en lite tok och åt upp smakportionen ganska fort också.Så härligt att han tyckt om allt jag gett honom hittills. så de var jättehärligt att de gick så bra med en nu smak. Det märks att de går bättre och bättre hela tiden nu. övning ger färdighet.:D

♥Vår underbara son är så fantatisk så underbart♥


syrran pappa och farmor kom senare på kvällen . blev massa prat och fika. tony fick en jättefin och bra borrmaskin av oss alla en riktigt ordentlig en så vi slipepr låna tonys föräldrars varje gång vi måste borra. han blev jätteglad:D
efter dom åkt hem kom tonys mamma och pappa och sa grattis fikade pratade. var tvungen att de på desperet housewifes eftersom de verkade vara så himla spännande på reklamsnutten dom visat. dom stannade en lite kort stund. gjorde i ordning neo tony matade honom oc lade vi han i sin säng.
Efter desperete gick jag och lade mig vid ca tio som jag brukar somnade på stört medan tony var uppe och grejade med sin inlines hjul som han köpt. De var en jättelyckad dag och tony var jättenöjd över hur hans födelesedag varit så de va underbart att höra.

Älskar min underbara familj över allt annat!

image92





Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tror han försöker vända sig när han gör så, för devin gör också så =) så snart vänder han nog sig själv ska du se.

2008-05-07 @ 10:39:22
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0