Adam och Monika


I måndags var jag å Neo och hälsade på Adam och Monika!
Det var jätte trevligt de var alldeles för länge sen sist. fick se de ras hus jättefint. vilken frihet att få bo i hus längtar till vi får göra de nån vacker dag

 Hans operation hade gått jättebra så de var underbart att höra. Pratade massa om allt. Så skönt att ha nån som man har så mycket gemensamt med.
Adam är såå söt och go.  Nyfiken på Neo var han myste med neos hand såg såå mysigt ut även jag fick lite gos av sötnosen goa unge. Såå stort han har blivit växer så de knakar underbart. Pratade om att ha nån gemensam familje middag nån kväll ser jag verkligen fram emot!

Adam
image119

Adam och Monika
image120

Tony slutade redan kl tolv vilket är oerhört ovanligt. Men vi gjorde inget sp. Är såå dålig på att hitta på saker nu förtiden de är ju inte bara att göra saker längre som man kunde förr.
Städade lite som vanligt som alla andra dar...

Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny design? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag=) http://saanzil.blogg.se

2008-05-28 @ 16:47:30
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0