Neos första påsk

Igår morse kom ronny och lämnade blommor. Jättefina var dom härliga värfärger.

Väckte neo och tony runt halv tolv. tony matade neo medan jag duschade ocg gjorde mig i ordning man måste ju snygga till sig lite när de är påsk.

Åkte till björndeborg vid en kl ett kanske nångång. Var många som kom. ove och annalena. Tony farmor, farfar mormor och morfar. ulf, min pappa bror och farmor jag neo och tony så de var fullt hus. jätte trevligt. blev väl lite väl stimmigt för neo på slutet så han blev lite kinkig.

Vi firade påsk och sen att även tonys pappa jag och tonys boror fyllt år som dom slog ihop allt i ett.
Neo fick ett påskägg med en skallra i som var väldigt god att suga på fast de är väl allt nu förtiden:P

Jag fick också presenter en jättefin skål från orrefors av tonys familj. pengar av han farmor och farfar som var alldeles förmycket. fick ett jättefint halsband av ove och annalena som anna lena hade gjort själv var verkligen jättefint. och såklart så var neo i centrum hela dagen men nått annar vore konstigt mamma älskling så var så fin kläd med skjorta och allt. Lyckades även få dit några fräknar på nästan. fick inte plats med så mycket mer eftersom sond tejep tar upp näsan hela kinden:/

Blev massa mat fika och godis.
Jätelyckad påskafton

Idag blir de nog lugn.
En promenad i alla fall städa lite här hemma tvätta och sen så kanske
sofi skulle komma hit en liten stund. allt trevligt att träffa henne när hon väl är hemma


Sötaste påskgubben


image60

Kommentarer
Postat av: sara

ah det var allt en söt påskgubbe :)

2008-03-23 @ 11:27:43
URL: http://saaraa.blogg.se
Postat av: Jenny

Amen gud vilken sötnos.. Och så lik sin mamma :)

2008-03-26 @ 21:10:11
URL: http://bellismamma.blogg.se
Postat av: Linn

åå detta kort har jag inte sett!! Va sööt! hihi!

2008-04-14 @ 23:23:12
URL: http://napmil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0