8 månader


Har varit dålig på att skriva eftersom de har varit ganska mycket denna vecka!

I tisdags blev vår lilla älskling 8 månader(okorrigerat). Helt  otroligt vad tiden går fort man hinner ju knappt med. tiden har gått så fort sen vi kom hem från sjukhuset. Kom ihåg när neo låg på 10:an och man tänkte: tänk när vi får komma hem kändes så overkliget just då och sen när väl tiden var inne så förstod man inte riktigt att de var sant. och nu har vi varit hemma sen 6 novemeber helt otroligt:) Finns inget starkare och vackrare kärlek som de man har till sitt barn. Neo är verkligen meningen med mitt liv. utan honom är jag ingenting<3
Mammas älskar dig oändligt<3

Blev en promenad till bokrean på maxi i onsdags för att köpa lite böcker til neo hittade faktiskt några bra bäst att passa på när de är lite billigare för böcker ju jättebra inlärningsmedel med masa bilder och ytor man kan ta på.

Onsdagen var lugn. tony har jobbat måndag tisdag och onsdag. var hemma och lagade mat diskade dammsög och pysslade lite.  hann med ganska mycket.

Tordags var jag och pappa till karlskoga på shoppingrund var faktiskt skönt att vara barnledig några timmar men fyyy så jag saknade lillprinsen jobbigt mycket. Är ju aldrig bort ifrån honom. Men fick lite inhandlat hittade äntligen en bamse mobil tillbarnvagnen som jag har letat blev såå glad för neo älskar bamse. Blev ett par byxor och en dräkt men med korta ben perfket till sommaren. Hittade en spegel som han gillade jättemycket och lite kläder på hm i 74. bra att liga lite före. köpte en body i 74 som satt bra något liten för att vara 74 men ändå han växer mamma älskling. de var trevligt att komma ut lite faktiskt inte ofta jag får chansen precis.

Ifredags var vi i karlstad för läkarkontroll på neo! Neos l'äkare var jättenöjd med neo och satt ocg gullade med honom. Alla tycker att neo är såå lugn och snäll och harmonisk med tanke på hur otroligt tufft han har haft de. De ttcker verkligen alla läkare vi träffat. F´gick igenom peggsonden som han ska få såg lite läskigt ut faktiskt så man började ångra sig lite men de är ju för neos skull. Blev utskrivna hur hemsjukvården så nu är de bvc barnhab och barn mottagningen som gäller hedanefter. Känns lite ledsamn ändå man kommer sakna alla underbara människor som tagit hand om neo. Fcik även Rs vaccin igen och så som han skrek jag började gråta hatar när han får lida man önskade så att man själv kunde ta alla smärta..

Igår var en ganska lugn dag. Tog de mest lugnt. neo farmor och farfar var hör och bjöd på semlor innan dom skulle handla. Blev att vi åkte till dom senare på kvällen och åt tacos och kollade på medlodifestivalen innan vi åkte hem.

Blev chockad över att de hade kommit snö i morse inte mycket men men. Blir nog lugnt idag tony är på innebadny match långt bort kommer hem sen och sen så måste vi handla inför kommande vecka. Babymassage i morgon sen är de uppehåll på några veckor med påsk och allt. HoppasDevin är frisk så neo kan träffa sin bästis:D

Igår när neo låg i sitt gym så kollade jag och tony på så ska de låta och neo låg som förstenad hela timmen och bara tittade och lyssnade. Han såg såå otroligt rofylld ut. sög på tummen och tittade på tv:n finns nog inget som får mig att må såå bra som när man ser när neo mår såå bra<3

Min kärlek kan inte beskrivas till min underbara son finns inget som gör mig såå otroligt lycklig som han.
Mammas älskar dig så hjärtat värker<3<3<3


image48

De här leendet fick mamma när hon kom hem från karlskoga.
finns inget som gör mig lyckligare<3
Älskar dig


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Babyrytmik var du på, inte babymassage ;) hihi. Visst är det skönt att va ifrån ibland, men guuud va man saknar de små!

2008-03-04 @ 19:33:24
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0