spelkväll

I fredags slutade tony redn kl tolv. slutat de  2 gr förra veckan vilket är väldigt ovanligt.
När tony kom hem åkte jag och ronny ut i skärgården och fikade. Så skönt att få komma ut litei ibland speciellt nu när de är sånt underbart väder. Satt och fikade en stund pratade och njöt av vädret. Sen åkte vi runt lite i ronnys cab helt underbart när dom bilarna kommer fram så är de verkligen sommar. Kände hur solen brände på ryggen.

Möte upp tony och neo på staden eftersom vi var tvugna att köpa lite shorts och sånt till neo nu när d eär såå varmt ute så går de inte längre med byxor. Så de blev 2 kortärmade bodys 2 t-shirts två par shorts och 2 par strumpor. Så nu har lite att ha på sig på varma dagar.


Mammas älskling i nya bodyn


Gick hem och gav neo mat. packade ihop lite grejer eftersom vi var bjudna på nachos hos sandrah och tony hade köpt ett nytt spel som packades med. Tony hade fotbolls matach så sandrah kom och hämtade upp oss.

Fick mat när vi kom dit och devin va lika söt som vanligt:) busade och hade sig i gå stolen. va jättegott med nachos va länge sen jag åt de. kollade igenom dvd:n till spelet pratade lite och väntade på att tony skulle komma från matchen. Sötnosarna somnade ganska tidigt så vi la in neo i deras sovrum innna vi började spela.

Simpelt spel lätt att spela å var jätteroligt. vet inte hur många gånger vi skrattade så vi storknade. guinnes world record tror jag de hette. Hur roligt som helst. jätteroligt med spelkväll så de måste göras om. kom hem drygt tolv och då var jag helt slut jag som vanligt vis somnar kl 10 haha. Neo vaknade när vi åkte hem. När vi var hemma var han jätteglad och pigg- men somnade ganska snabbt igen och jag med för den delen...


Sandrah och Devin



Spelkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0