Regn,blåst och myggbett

Så då var vi hemma igen efter vistelsen i sommarstugan. Ska jag va ärlig så var de ingen riktigt middsommar kändes de som. kom till stugan senare eftersom tony jobbade. käka midsommar mat som jag har saknat sillen såå gott med jordgubbar och därefter jordgubbstårta. Riktigt smarrigt. Eftersom vädert va skit bara regn poch blåst varenda.
Fått massa myggbett sommaren första kliar så jag blir tokig är överkänslig mot myggbett så dom blir enorma och slutar aldrig klia känns de som. neo sov bra i stugan trotts ett nytt ställe men de brukar aldrig vara nått problem. Hamnade i massa famnar under helgen. men mamma lyckades att ibnfånga honom so vi låg mycket på soffan och myste underbart att bara ta de lugnt. de var väl vistelsen i stugan sammanfattad hände inte mycket men skönt ända att bli uppassad lite ibland.

Det var ändå skönt att komma bort ett litet tag men somm sagt vädet kunde ha varit bättre. Satt innen i princip hela tiden blev bara 2 promenader när de var uppehåll för att  neo skulle få lite frisk luft.
Sysselsatte oss med att spela kort titta på tv och äta haha när man får hur mycket mat som helst. och jag börjar äta mer och mer nu så här mycket brukar jag aldrig hmm underligt men jag behöver gödas upp några kg de är är aldrig fel att man kanske börjar få matlusten tillbaka men lite väl kanske haha.

Kom hem igår så vi åkte och handlade eftersom de va tomt i kylskåpet och skafferiet. Gjorde middag innan tony åkte och kollad elite på tennis innan sin fotbollsmatch. han kom hem nio åkte och köpte mat på torg grillen såå gott vräkt i mig allt snabbare än tony haha va blir de:P gick lade oss och myste innan vi somnade.

idag har vi lite att göra fixa saker till neos kallas inhandla allt och till bvc. full rulle här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0