Inbjudningskorten

Igår somnade herrn redan 21:30. trött kille och sov ändå till 10 imorse han bara sover och sover min lilla sötn
os.
Skulle sätta på  honom en body som han har haft en gång så jag tänkte att kan va kul att ha den lite mer än en gång men när de kom på så var den liten ändå kapphal str som brukar vara större men de var bara att konstatera att den va för liten. Han får ha den idag sen åkte den upp på vinden som allt annat gjort.spar till nästa unge. hade även en body igår som även den var förliten bara att lägga undan . Såå underbart att se att han växer min älskling.

Idag kom inbjudningskorten. Jag var väl inte helt nöjd. bilden blev suddig och textfärgen var inte alls lik den jag valde men men hade skickat tillbaks dom och bett om nya men de hinns inte nu de får duga. huvudsaken att folk ser vad de står.
Så nu har jag suttit och skrivit adresser på dom flesta hoppas de hinns att posta dom idag vore bra om dom kommer iväg nu.

Neo sover och får mat. efter sovstunden ska vi ner på stan en sväng för att beställa hem mer mat till neo på apoteket hoppas de verkligen kommer hem i tid. skulle ner igår men då började de spöregna så då fick jag ingen lust. även se om man hittar några finare kläder till neo på hans föddelse dag vore lite tufft med slips får se vad som dyker upp..

Skönt att de börjar bli finare väder ute även om de verkligen behövde komma lite regn så torrt i backen..
Ska fortsätta leta adresser såå roligt ..inte..

Kommentarer
Postat av: Kim

Oj vilken kämpe du har fått då! Det måste ha varit en jobbig tid som ni alla har varit tvungna att gå igenom..

Vilken tur att allt gått så bra med din pojk! Han ser ut att vara en go och glad liten kille i alla fall. =)

2008-06-17 @ 13:18:39
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag kan inte ens föreställa mig det. Jag tänker nog inte tillräckligt ofta på att jag är väldigt lyckligt lottad som har en helt frisk pojke.



Varför har han varit tvungen att opereras? Om jag får fråga.

2008-06-17 @ 13:25:37
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0