BVC

    idag var de dags för bvc var ett tag sen dom nya måtten är

Förra gången vägde han 7350 gr och denna gång 7820 gr ökat nästan 500 gr på tre veckor hur bra som helst underbart att han växer bra nu. snart 8 kg!!! Längden sist var 70,5 cm denna gång 72 cm och huvud omfång 42 som sist!

Belv lite kläder inhandlat till godingen också eftersom han har jättedåligt med byxor har fått rensat bort en hel del. så de blev tre par en t-shirt och en body och strumpt med halkskydd så bra när han står såpass mycket nu.

En handling på maxi igen kalas grejer men vi glömde lite så vi måste nog handla de sista i morgon.
träffa sara och michelle i morgon eftersom dom inte kan komma  på neos föddelsedagskalas.Har inte setts på evigheter eftersom dom flyttar och har sig nu blur själv s¨ååå sugen på att flytta *avis
även göra tårtor i morgon får se hur dom blir annars får man väl köpa

Grattis till sandrah som blir gammal idag ;)

Och de viktigaste av allt...

Neo fyller 1 år i morgon!!!

tänk att ett helt år har passerat sen allt började helt otroligt var fort tiden går jag fattar
verkligen inte vart den tar vägen. mammas underbara älskling blir hela 1 år.
Blir nog inte så jättemycket firande imorgon men på lördag då smäller de kan jag lova.






Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis i förskott till den lille killen! Helt galet hur fort detta år gått!

2008-06-25 @ 21:16:44
URL: http://snostjarna.blogspot.com
Postat av: Emma

grattis till dig neo :) idag är det din dag!!! kramar från mig och min neo!

2008-06-26 @ 01:53:38
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: sara

haha ja du,ja läste ne blogg därav ja vart irriterad. haha syns idag :D OCH GRATTIS NEO PÅ HANS 1 ÅRS DAG! <3<3

2008-06-26 @ 07:11:06
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Många Kramar och grattis från Din Fars faster NEO!

Jag har följt dig via mammas blogg och bild dagbok och jag beundrar dig stort. En fantastisk kämpe. Hoppas att du får en underbar dag och hälsa din mamma och pappa. Många kramar från oss i Skepplanda

2008-06-26 @ 08:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0