Begravning

Idag hade jag skaffat barnvakt eftersom jag skulle på begravning. Tony jobbade och jag ville inte ta med neo så farmor kom och satt barnvakt i ca 2 timmar.

Pappa kom och hämtade mig 12:30 så åkte vi till kyrkan ljusets kapell. Sammanlagt så var de 14 personer men jag farmor pappa och sandra var dom som stod henne närmast eftersom adela var faster till pappa. Det var en vacker begravning.På senare tiden har jag inte träffat henne nått alls nästan eftersom vi haft som vi haft de. sen hade hon blivit som en annan människa på slutet anklagade farmor för att hon stulit saker av henne när själva verket va farmor som tog hand om henne. Men hon blev gammal 89 år. hon har haft ett tufft liv ett barn som hade sjkudom och dog. var tveksam till att gå på begravningen först eftersom jag tycker de är såå oerhört jobbigt. men jag ångrar inte att jag gick.

Eftteråt blev de smörgås tårta och jordgubbstårta på norrgården det var trevligt. kände inte många som kom.

Kom hem vid tre och saknat neo så ofantligt mycket som vanligt. allt hade bara gått bra.

Har städat lite diskat mindre kul. Senare på kvällen kom bror min. pratat lite med honom. beställde pizza som vi käkade just nu sitter tony och andreas och kollar på fotboll. ska gå å lägga mig nu de magiska klockslaget 22 har slagit och då blir jag såå jäkla trött hehe. neo har somnat för natten också.

Neo satt och myste i morbrors knä förut trivdes som fisken i vattnet;D




Myspys hos morbror

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut att trivs hos morbror :)

2008-06-19 @ 00:32:48
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Sandrah

De är juh så lika :D

2008-06-19 @ 07:05:13
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Kim

Vilket fint foto! :)



Det låter som ett pampigt kalas Neo kommer att få, eftersom ni har inbjudningskort och allt. =) När Leon fyller år tror jag bara att det kommer ungefär 4-5 personer vilket är släktingar på min sambos sida. Haha

2008-06-19 @ 10:57:09
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0