Sammanfattning under några dar

Blir en lite sammanfattning för dom dagar som gått.

I onsdags blev de en sväng till neos gammelfarmor. tony skulle spela golf och det tar ju princip hela dagen så vi kände inte för att sitta hemma och dega. Var jätte trevligt blir alltis så bortskömd med mat skönt att behöva slippa laga lite ibland. Neo sov faktiskt ganska mycke den dagen så jag fick lite tid för mig själv så jag hann läsa ut min bok gravidchock jättebra bok rekomenderas. Satt ute på ballkongen och njöt av skuggan. knallade hemåt runt åtta och halv vägs kom tony och hämtade upp oss. åkte hem kikade lite på tv innan vi lade oss.

Itorsdags fick vi till stan hämtade ut neos nya medicin hoppas de hjälper. Knatade genom staden och till jysk för att köpa en förvaringslåda till neos leksaker blev riktigt bra faktiskt. skönt att få undan lite. Ner till stan igen träffade sara stog och pratade en liten stund hon skulle köpa nu dator så tony fick hoppa in som lite smakråd han sommvet jag är nästan helt okunnig haha. gick hem neo fick mat sov en pytteliten stund. Vid kl tre hämtade vi upp sofi och åkte ut i skärgården för fika. jätte trevligt och bäst attpassa på att ses eftersom hon jobbar så mycket nu i sommar. blev en twister somvanligt satt i skuggan och pratade om allt möjligt. efter de släppte vi av sofi vid maxi vi åkte till BVC för att hämta neos grejer till pumpen men ingen kom. så vi åkte hem neo fcik mat sov en pyttestund igen. resten av kvällen kollade vi mest på tv åt mat. gick och lade oss. Neo har fått en dåöig ovana nu på kvällen han vägrar att sova somnar  sen och totalt vägrar vad man än gör. eftersom han sover mindre på dagarna så tycker jag att han borde somna lätt på kvällen men så är inte fallet ganska jobbigt men hoppas de bara är en period som går över relativt fort.

igår åkte vi till björndeborg hos tonys mamma och pappa. var där mesta dels hela dagen. grillade ocg hade de skönt. Dom hade köpt nya ute möbler som tony hjälpte till med att bygga ihop. tog de mest lugnt faktiskt och bara njöt. Neo tycker de är sååå skönt att vara ute trodde han skulle somna bra m,en som föregående kväll så vägrade han sova blev sent och jag känner mig helt sliut idag.

idag vert jag faktiskt inte va de blir promenad ute i alla fall kanske en sväng till morfar eftersom tony har träning om en liten stund. Höll på att ladda upp bilder på bd men kameran dog mitt i en uppladdning så de får bli att försöka igen senare.
Ha de bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0