onsdag torsdag fredag

onsdagen var seg lite för seg. skulle fikat med sandrah men hon verkade ha ett extremt fiak sug och david slutade två och sen skulle dom till davids mamma så de får bli en annan dag är hemma lite smidiager att göra de hemma än att han kanske skulle spy ner hela vagnen och sen under matning måste han ligga still inte alls roligt och när man väl är ute så är de ju självklart att han vill komma upp och vara med och se massa spännande. kl 16 kom emma som inte sett neo på riktigt bara på bilder. hade köpt lite presenter till neo men pappret var roligast som vanligt;) pratade fikade lite tvingade på henne den sista rabarberpajen så nu är den slut, gick väl hem vid 20 kanske neo och jag myste. tony kom hem efter en tennismatch med några vänner. sen la vi oss. dock såå svårt att sova trotts fläkt i sovrummet blir de ändå vrålhett:/

Igår knallade jag och neo till min farmor andra gången denna vecka tony jobbade länge. tony sa på morgonen att de var varmt men jag var nog lite för modig och begav mig ut vid tolv varmaste stunden på dagen. fy fan va varmt de var hela vägen så ligger solen på och de tar ca 40 min att gå var som en stekt sill när jag kom fram blää gja jag vet jag är aldrig nöjd över värmen men igår var de verkligen pötthett. Inte så mycket för min skull framför allt för neo så bra att man kan dra suffletten långt ner så han fick bara lite sol på fötterna men de blir såå instängt i vagnen så svetten rann på ryggen på honom stackarn bli orolig för att han ska bli för varm. efter många om och men kom vi äntligen fram och hos farmor var de svalt och skönt. Neo fick käk och även jag torsk med äggsås sååå gott passa på att äta fisk där eftersom tony inte äter de:P Pratade fikade möte upp tony efter jobbet tog sällskap hem, tony mådde illa gick och lade sig och sov bra länge. medan han gjorde de städade jag diskade dammsög dammade skrubbade toan. så nu slipper man stå och göra de under helgen skönt. myste på vkällen neo och jag som alltid innan vi lade oss.

Idag slutar tony tolv andra gången för denna vekca inte ofta de händer. sen är han ledig hela helgen jobbar måndag och sen ledig till torsdagen skönt för honom för de är enromt mycket på jobbet. Vet faktiskt inte vad vi ska göra idag inget planerat förutm att köpa nått gott till i kväll om man vågar sig ut i värmen och vågar sig in på maxi eftersom verkligen alla får lön idag trippel lön. folk är ju som galning vid löning...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det var juh för vi skulle till Davids mamma sen juh

2008-07-26 @ 18:43:27
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0