Fredag lördag söndag

 ifredags var de lugnt en tripp till stan för att hämta ut neos nya medicin igen hoppas innerligt att han inte blir dålig av denna. konstigt nog så gick den inte på högkostnads skyddet väldigt underligt eftersom typ allt har gjort de så va 300 kr för den där flaskan. köpte även ögongel se om de lyckas pigga upp mina ögon som för övrigt ser hemska ut sover dåligt bara vä'nder och vrir mig natten till måndagen var hemskt men fick sova till halv tio i alla fall,. köpte även på byxor och en bosy för 140 kr . var tänkt att vi skulle ta en proemand men på apotetket tog neo o för kung och fosterland så hela apoteket luktade skit och eftersom utbudet på toaletter med skötbord i denna stad är lika med nol förut om bvc så gick vi hem och bytte blöja och sen mat. resten av kvällen kikade vi på tv.

lördagen jobbade tony till 14. morsan ringde så de blev en sväng till stan även idag. neo fick en body med vargen på och strumpt. fick ha sina nya kläöder som jag köpte i fredags som verkligen inte var stora inte på bredden men på längden var ett tag sen han blev mätt och vägd 1 augusti ska vi till bvc igen. gick hem matade neo gick till maxi för handlign möte tony som slutade hanldade tillsamans åkte hem gjorde grekisk sallas med luft torkad skinka strax där efter kom min pappa och farmor pappa hade köpt massa fika bröd och farmor hade gjort rabarberpaj såå gott satt och pratade en bra stund om allt. dom åkte hem runt halv åtta jag ställde mig och diskade som jag förövrigt  blivir jättebra på minst en gång om dagen och de går såå mycket fortare att diska när de inte är mycket. fick och lade mig vid en tio som vanligt tony var ute och drack öl så neo fick ligga på tonys sida myste innan vi somnade bägge två.

Söndagen med skitväder regnade i princip hela dagen. neo och jag låg och mös ivåran säng tony jobbade till 15. neo somnade på mig flera gången underbar mysigt. tony fick skjuts av ronny hem eftersom han cyklade och precis när han slutade började de spöregna. ronny och jag åkte och fikade i skärgården jätte trevligt och skönt att komma ut. var ut kanske i 2 timmar kom hrm gjorde mat. satt lite vid datorn neo somnade i mitt knä och tony sov middag var mycket på jobbet eftersom de var barnbidrag och allt sånt. de var väl de hela lade oss tillsamans för en gångs skull men hade svårt att somna vänd eoch vred på mig halva natten känns de som i kroppen idag. massa tankar som snurrar som vanligt!

Lugnt idag tony slutar 12 inte ofta de händer neo sover än  kl(10:34) sjusovare... har vunnit ett bloggpris tydligen ska man nominera de vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0