Oerhört stort framsteg!

I lördags efter innebandyn hos tonys farmor och farfar provade jag med att ge neo lite gröt eftersom dom inte hade något msk mått så blev de ett halv dl mått istället jaja jag får väl slänga de han inte äter upp men han åt upp en halv portiongröt på noll tid så jag gjorde en halv till och den slukande han också som han inte gjort nått annat. jag blev så paff så för mycket har neo alrig nånsin ätit förut och de gick verkligen utan problem alls. Sen i lördags åt han upp ett portion igen utan problem och även idag fick han gröt. dock kom skeden för långt in så han kräktes upp de mesta men de gick lika bra denna gång han har verkligen fått in snittsen på hur man ska göra. Detta är ett enormt framsteg oerhört stort all träning jag lagt ner har gett resultat. han vet att han ska gapa och ts maten av skeden och svälja. detta ä ett otroligr framsteg...

neos första framtand där uppe dök upp i går. så nu är han inte tandlös däruppe tror de brevid dyker upp vilken dag som helst nu. sammanlagt 5 små gaddar nu!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt om han börjar äta lite mer fast föda :)

2008-12-01 @ 21:57:41
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Renate

Jo det stämmer...både leguanen och förskolan :)

När tänderna väl börjar komma poppar de upp hela tiden, mysigt men humöret och blöjan tenderar att bli mindre mysigt =/

2008-12-01 @ 22:32:22
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0